RSS Subscribe

13 Eyl 2009

istanbul Üniversitesi - Eczacılık Fakültesi

Prof.Dr.Aysel ÖZTUNÇ
Anabilim Dalı Başkanı

Doç.Dr.Serap Sağlık ASLAN
Öğretim Üyesi

Doç.Dr.Zeynep AYDOĞMUŞ
Öğretim Üyesi

Doç.Dr.Sıdıka TOKER
Öğretim Üyesi

Doç.Dr.Sevgi Tatar ULU
Öğretim Üyesi

Doç.Dr.Armağan ÖNAL
Öğretim Üyesi

Doç.Dr.A.Olcay SAĞIRLI
Öğretim Üyesi

Arş.Gör. Sena ÇAĞLAR
Araştırma Görevlisi, Doktora Öğrencisi

Arş.Gör. Ferhat SARI
Araştırma Görevlisi, Yüksek Lisans Öğrencisi

Prof.Dr. Nuriye AKEV
Anabilim Dalı Başkanı, Öğretim Üyesi

Prof.Dr. Ayşe CAN
Öğretim Üyesi

Yrd.Doç.Dr. Nurten ÖZSOY
Öğretim Üyesi

Arş.Gör.Dr. Pınar AKSOY
Araştırma Görevlisi

Arş.Gör.Dr. Mine ERGÜVEN
Araştırma Görevlisi, Doktora Öğrencisi

Arş.Gör. Özlem KURT
Araştırma Görevlisi, Doktora Öğrencisi

Arş.Gör. Tuğba YILMAZ
Araştırma Görevlisi, Doktora Öğrencisi

Prof.Dr. Neriman ÖZHATAY Anabilim Dalı Başkanı
Prof.Dr. Kerim ALPINAR Öğretim Üyesi
Doç.Dr. Emine AKALIN Öğretim Üyesi
Yard.Doç.Dr. Şükran KÜLTÜR Öğretim Üyesi
Arş.Gör. Gülay ECEVİT Araştırma Görevlisi
Arş.Gör. Mine KOÇYİĞİT Araştırma Görevlisi
Arş.Gör. Yeter YEŞİL Araştırma Görevlisi
İlker GENÇ Biolog
Ernaz ALTUNDAĞ Doktora Öğrencisi
Çağla KIZILARSLAN Yüksek Lisans Öğrencisi
Prof. Dr. Gülten ÖTÜK Anabilim Dalı Başkanı
Prof. Dr. A. Alev GERÇEKER Öğretim Üyesi
Yrd.Doç. Dr. A. Seher BİRTEKSÖZ Öğretim Üyesi
Yrd.Doç. Dr. Berna ÖZBEK Öğretim Üyesi
Yrd.Doç. Dr. Sibel DÖŞLER Öğretim Üyesi
Arş.Gör.Dr. Çağla BOZKURT GÜZEL Araştırma Görevlisi
Araş.Gör. Emel MATARACI Araştırma Görevlisi, Y.Lisans Öğrencisi
Prof.Dr.Sumru ÖZKIRIMLI
Öğretim Üyesi, Eczacılık Meslek Bil. Böl. ve AD Başkanı

Prof.Dr.Aydın SALMAN
Öğretim Üyesi

Prof.Dr.Zafer CESUR
Öğretim Üyesi

Prof.Dr.Gültaze ÇAPAN
Öğretim Üyesi

Prof.Dr.Nesrin CESUR
Öğretim Üyesi, Ecz.Mes.Bil.Böl.Başkan Yard.

Prof.Dr.Nuray Ulusoy GÜZELDEMİRCİ
Öğretim Üyesi

Prof.Dr.Nilgün KARALI
Öğretim Üyesi

Doç.Dr.Ayşe KOCABALKANLI
Öğretim Üyesi

Doç.Dr.Nalan TERZİOĞLU
Öğretim Üyesi

Yard.Doç.Dr.Handan ALTINTAŞ
Öğretim Üyesi

Arş.Gör.Dr.Özlen GÜZEL
Araştırma Görevlisi

Arş.Gör.Füsun GÖKTAŞ
Araştırma Görevlisi, Doktora Öğrencisi

Arş.Gör.Gökçe CİHAN
Araştırma Görevlisi, Doktora Öğrencisi

Füsun GÜRBÜZEL
Doktora Öğrencisi

Elif GÜRSOY Doktora Öğrencisi
Görkem ERMUT Yükseklisans Öğrencisi
Kolay TANRIVER Yükseklisans Öğrencisi
Mebble NOSSAZİ Yükseklisans Öğrencisi
Prof.Dr.Ali H.MERİÇLİ
Anabilim Dalı Başkanı

Prof.Dr.Günay SARIYAR
Öğretim Üyesi

Prof.Dr.Nurhayat SÜTLÜPINAR
Öğretim Üyesi

Prof.Dr.Afife MAT
Öğretim Üyesi

Prof.Dr.Filiz MERİÇLİ
Öğretim Üyesi

Doç.Dr.Aynur SARI
Öğretim Üyesi

Yard.Doç.Dr.Gülay MELİKOĞLU
Öğretim Üyesi

Yard.Doç.Dr.Sevda SÜZGEÇ SELÇUK
Öğretim Üyesi

Dr.Çağlayan ÜNSAL
Araştırma Görevlisi

Dr.Sevda PIRILDAR
Araştırma Görevlisi

Dr.Tuba ŞERBETÇİ
Araştırma Görevlisi

Uzm.Ecz.Esra EROĞLU
Araştırma Görevlisi, Doktora Öğrencisi

Biol.Seçil YAZICI
Araştırma Görevlisi, Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Fatma Bilgen BİLGE
Farmakognozi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Hande SOYDAN
Farmakognozi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Fatma Elif KARAGÖZ
Farmakognozi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Nil ÇAĞAL
Farmakognozi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Betül ÇETİN
Farmakognozi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.İlkcan ÇOBAN
Farmakognozi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Tuba KILINÇLI
Farmakognozi Yüksek Lisans Öğrencisi

Biol.Filiz KARTAL
Farmakognozi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Burcu ŞEN
Farmakognozi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Sezin KURTOĞLU
Farmakognozi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Halime YAVUZ
Farmakognozi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Zeynep NAKŞİLER
Farmakognozi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Gizem GÜLSOY
Farmakognozi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.S. Buket HEKİMAN
Fitoterapi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Cuma GÖLCÜK
Fitoterapi Yüksek Lisans Öğrencisi

Dr.Gülder ÖZKAN
Fitoterapi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Meltem KURTSAN
Fitoterapi Yüksek Lisans Öğrencisi

Ecz.Merve YEREBAKAN
Fitoterapi Yüksek Lisans Öğrencisi

Prof.Dr. Gül BAKTIR Anabilim Dalı Başkanı
Prof.Dr. B. Sönmez Uydeş DOĞAN Öğretim Üyesi
Yard.Doç. Dr. Alper OKYAR Öğretim Üyesi
Yard.Doç. Dr. Gökçe TOPAL TANYILMAZ Öğretim Üyesi
Yard.Doç. Dr. Selçuk TAKIR Öğretim Üyesi
Yard.Doç. Dr. F.İlkay ALP Öğretim Üyesi
Arş.Gör.Dr. Deniz KALELİ Araştırma Görevlisi
Arş.Gör. Zeliha PALA Araştırma Görevlisi, Doktora Öğrencisi
Arş.Gör. Nihan ÇARÇAK Araştırma Görevlisi, Doktora Öğrencisi


Ecz. Muharrem AĞIRGÖL Yüksek Lisans Öğrencisi
Ecz. Melike HASAR Yüksek Lisans Öğrencisi
Ecz. Maksat NURİYEV Yüksek Lisans Öğrencisi
Ecz. Fulya GEZERLER Yüksek Lisans Öğrencisi
Ecz. Deniz EKER Yüksek Lisans Öğrencisi
Ecz. Deniz YAVUZ Yüksek Lisans Öğrencisi
Ecz. Narin ÖZTÜRK Yüksek Lisans Öğrencisi
Prof.Dr.Buket ALPERTUNGA
Anabilim Dalı Başkanı

Yard.Doç.Dr.Gül ÖZHAN
Öğretim Üyesi

Arş.Gör.Dr. Sibel ÖZDEN
Araştırma Görevlisi

Arş.Gör.Betül KARADEMİR
Araştırma Görevlisi, Doktora Öğrencisi

Uzm. Ecz. Umut ÖZTOK Doktora Öğrencisi
Ecz. Sadık ÇATALGÖL Yüksek Lisans Öğrencisi
Prof.Dr. Ahmet O. ARAMAN
Öğretim Üyesi, Eczacılık Teknolojisi Bölüm Başkanı

Prof.Dr. Nazan BERGİŞADİ
Öğretim Üyesi, Anabilim Dalı Başkanı

Prof.Dr. Gülgün YENER
Öğretim Üyesi, Kozmetoloji Bilim Dalı Başkanı

Prof.Dr. Yıldız ÖZSOY-ERGİNER
Öğretim Üyesi

Yrd.Doç.Dr. Erdal CEVHER
Öğretim Üyesi

Yrd.Doç.Dr. Ümit GÖNÜLLÜ
Öğretim Üyesi

Yrd.Doç.Dr. Sevgi GÜNGÖR
Öğretim Üyesi

Yrd.Doç.Dr. Melike ÜNER
Öğretim Üyesi

Arş.Gör. Dr. M.Sedef ERDAL
Araştırma Görevlisi

Arş.Gör. Dr. Ayca YILDIZ
Araştırma Görevlisi

Arş.Gör. Dr. Demet ŞENSOY
Araştırma Görevlisi

Arş.Gör. Mine ORLU
Araştırma Görevlisi, Doktora öğrencisi

Arş.Gör. Meltem OCAK
Araştırma Görevlisi, Doktora öğrencisi

0 yorum:

Labels

About Me

 
Harita Mühendisi. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.